Наследство по закону в украине


Наследство по закону в украине Адвокат по семейным делам наследство по закону в украине vseprava.com.ua Украина. ————————————————— Зміна виду діяльності (КВЕД) для ТОВ, СПД При реєстрація зміни КВЕД у відповідність до КВЕД 2012 року, підбираються нові види діяльності, згідно вашої старої довідки статистики та вноситься ця інформація відповідно до кодів КВЕДів 2012 року, в відомості до ЄДРПОУ.

Якщо Ви хочете провести реєстрацію зміни КВЕДів, ми підготуємо для Вас необхідні документи і посприяємо в їх реєстрації у всіх державних інстанціях. У послугу реєстрації зміни видів діяльності включено: 1) надання консультації з вимог до даних та документів, порядку та процедур; 2) підготовка установчих документів (протоколи, статут, заяв, довіреність тощо); 3) організація нотаріального завірення установчих документів — у разі зміни видів економічної діяльності, зазначених у статуті; 4) реєстрація зміни у державній районній адміністрації м. Києва; 5) реєстрація зміни в управлінні статистики; 6) реєстрація зміни у районному відділенні Пенсійного фонду України. ТЕРМІНИ Термін реєстрації зміни становить — 3 робочих дні. У зазначену послугу входить: підготовка комплекту документів для реєстрації змін, реєстрація змін в районній державній адміністрації, отримання нової довідки статистики, оплата державних мит. У вартість послуги не включаються витрати на оплату нотаріальних послуг при завіренні установчих документів у разі зміни видів економічної діяльності, зазначених у статуті.

Зазначений строк реєстрації не включає (у зв’язку із залежністю його тривалості від клієнта або нотаріуса) час на: 1) Погодження вихідних даних та статуту з клієнтом; 2) Узгодження процедури, нотаріального завірення документів. НЕОБХІДНІ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН ДОКУМЕНТИ Юридичні особи надають наступні документи: 1) виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію; 2) довідка статистичного управління; 3) статут — у разі зміни видів економічної діяльності, зазначених у статуті; 4) документ на особу, яка буде підписувати статут (довіреність та протокол на призначення).

Фізичні особи-підприємці надають наступні документи: 1) виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію; 2) довідку статистичного управління; 3) паспорт; 4) ідентифікаційний номер; 5) нотаріально завірена довіреність. Необхідна особиста присутність УЧАСНИКА: При реєстрації змін видів економічної діяльності присутність директора / учредителя необхідно: 1) при знайомстві та узгодженні технічного завдання для реєстрації зміни видів економічної діяльності; 2) у нотаріуса для підписання та завірення установчих документів — у разі зміни видів економічної діяльності, зазначених у статуті; 3) при підписанні протоколів, заяв, довіреності. За закриття угоди замовник отримує: 1) протокол про внесення змін; 2) статут у новій редакції — у разі зміни видів економічної діяльності, зазначених у статуті; 3) оновлену довідку статистичного управління.

This entry was posted in Info. Bookmark the permalink.