Наследование по завещанию


Наследование по завещанию Адвокат по семейным делам наследование по завещанию vseprava.com.ua Украина. ————————————————— Зміна керівника (директора) Коротка інформація про керівника: Керівником є ??перша особа підприємства (директор, генеральний директор, голова правління тощо), яка згідно статуту уповноважена на управління та представництво інтересів підприємства.

Дані на керівника під час реєстрації включаються до Єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ. Зазначені дані впливають на: представництво перед державними органами, підписання договірних, банківських та фінансових документів, наявність повноважень на прийняття управлінських рішень і т. п. Включення ПРОЦЕДУРИ У послугу реєстрації зміни включено: 1. надання консультації з вимог до даних та документів, порядку та процедур; 2. підготовка установчих документів (протоколи, заяви, доручення тощо); 3. реєстрація зміни у державній районній адміністрації м. Києва; 4. реєстрація зміни в управлінні статистики; 5. реєстрація зміни у районному відділенні Пенсійного фонду України; 6. реєстрація зміни у податковій інспекції. ТЕРМІНИ Термін реєстрації зміни становить — 7 робочих днів.

У вартість послуги включена оплата реєстраційного збору, послуг державних органів, інстанцій. Зазначений строк реєстрації не включає (у зв’язку із залежністю його тривалості від клієнта, нотаріуса) час на узгодження вихідних даних з клієнтом. НЕОБХІДНІ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІНИ ДОКУМЕНТИ Юридичні особи надають наступні документи: 1. виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію; 2. довідка статистичного управління; 3. довідка про взяття на облік платника податків (форма 4-ОПП); 4. повідомлення та свідоцтво Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України; 5. довіреність та протокол на зміну керівника.

Необхідна особиста присутність УЧАСНИКА При реєстрації зміни присутність директора / засновників необхідно: 1. при знайомстві та узгодженні технічного завдання для реєстрації зміни керівника; 2. на підписанні протоколів, заяв, довіреності. РЕЗУЛЬТАТ По завершенню процедури реєстрації зміни замовник отримує папку реєстраційних документів, що включає: 1. протокол про зміну керівника; 2. виписку з Єдиного державного реєстру; 3. оновлену довідку статистичного управління; 4. оновлену довідку про взяття на облік платника податків (форма 4-ОПП).

This entry was posted in Info. Bookmark the permalink.