Наследство по завещанию


Наследство по завещанию Адвокат по семейным делам наследство по завещанию vseprava.com.ua Украина. ————————————————— Зміна учасника (власника) Коротка інформація про учасника (власника): Учасником (власником) є особа, яка вказана в статуті і уповноважене на прийняття стратегічних рішень (зміна статуту, керівника, затвердження планів та програм розвитку, ліквідації бізнесу тощо). Дані на учасника (власника) під час реєстрації включаються до Єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ.

Зазначені дані впливають на: наявність інвестиційно-фінансових зобов’язань з підприємством та повноважень на прийняття стратегічних рішень. Включення ПРОЦЕДУРИ У послугу реєстрації зміни входить: 1. надання консультації з вимог до даних та документів, порядку та процедур; 2. підготовка установчих документів (протоколи, статут, довіреність, заяви тощо); 3. організація нотаріального завірення установчих документів; 4. реєстрація зміни у державній районній адміністрації м. Києва; 5. реєстрація зміни в управлінні статистики; 6. реєстрація зміни у податковій інспекції. ТЕРМІНИ Термін здійснення процедур становить — 4 робочих дні. У вартість послуги включена оплата реєстраційного збору, послуг державних органів, інстанцій.

У вартість послуги не включені витрати на оплату нотаріальних послуг при завіренні установчих документів. Зазначений строк реєстрації зміни учасника (власника) не включає (у зв’язку із залежністю його тривалості від клієнта) час на: 1. узгодження вихідних даних та статуту з клієнтом; 2. нотаріальне завірення статуту з клієнтом; 3. підписання протоколів, заяв, довіреності.

НЕОБХІДНІ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІНИ ВІДОМОСТІ Для реєстрації зміни необхідно визначитися з: 1. новими учасниками (власником); 2. розподілом часток між учасниками (власником). НЕОБХІДНІ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІНИ ДОКУМЕНТИ Фізичні особи (громадяни України, громадяни та піддані іноземних держав) надають у ксерокопіях наступні документи: 1. паспорт; 2. ідентифікаційний номер; 3. виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про реєстрація фізичної особи-підприємця (якщо є таким).

Українські юридичні особи надають наступні документи: 1. виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію; 2. статут; 3. довідка статистичного управління; 4. документ на особу, яка буде підписувати статут (довіреність та протокол). Іноземні юридичні особи надають у аппостелізірованних або легалізованих копіях з перекладом українською мовою наступні документи: 1. свідоцтво про реєстрацію (залежно від країни: виписка з торгового, банківського, судового реєстру, сертифікат і т. п.); 2. документ на особу, яка буде підписувати статут (довіреність та протокол на призначення). Необхідна особиста присутність УЧАСНИКА При реєстрації зміни присутність учасників необхідно до трьох разів: 1. при знайомстві та узгодженні технічного завдання для реєстрації зміни учасника (власника); 2. у нотаріуса для підписання та завірення установчих документів, видачі довіреності; 3. на підписанні протоколів, заяв, довіреності.

РЕЗУЛЬТАТ По завершенню процедури реєстрації зміни учасника (власника) замовник отримує папку реєстраційних документів, що включає: 1. протокол про зміну учасника (власника); 2. статут у новій редакції.

This entry was posted in Info. Bookmark the permalink.