Налог на наследство


Налог на наследство Адвокат по семейным делам налог на наследство vseprava.com.ua Украина. ————————————————— Зміна назви та організаційної форми ПРО ЗМІНУ НАЗВИ ТА / АБО ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ Коротка інформація про назви та / або організаційно-правовій формі: Назва — це обов’язковий унікальний атрибут підприємства, яке складається з організаційно-правової форми та безпосередньо назви.

Дані назви підприємства під час реєстрації включаються до Єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ. Регулювання — законодавством передбачено обмеження використання певних слів у назві підприємства. Особливість — назва підприємства повинна бути унікальною.

Не допускається реєстрація двох підприємств з однією назвою. Включення ПРОЦЕДУРИ У послугу реєстрації зміни назви та / або організаційно-правової форми входить: 1. надання консультації з вимог до даних та документів, порядку та процедур; 2. підготовка статутних документів (протоколи, статут, довіреність, заяви, тощо); 3. організація нотаріального завірення статутних документів; 4. реєстрація зміни у державній районній адміністрації м. Києва; 5. реєстрація зміни в управлінні статистики; 6. зміна у районному відділенні Пенсійного фонду України міста Києва; 7. зміна в податковій інспекції міста Києва; 8. зміна круглої печатки; 9. зміна свідоцтва платника податку на додану вартість. ТЕРМІНИ Термін реєстрації зміни становить — до 20 робочих днів У вартість послуги включена оплата реєстраційного збору, послуг державних органів, інстанцій та наш гонорар.

У вартість послуги не включені витрати на оплату нотаріальних послуг при завіренні статутних документів. Зазначений строк реєстрації зміни не включає (у зв’язку із залежністю його тривалості від клієнта) час на: 1. узгодження вихідних даних та статуту з клієнтом; 2. нотаріальне завірення статуту клієнтом; 3. підписання протоколів, заяв, довіреності. НЕОБХІДНІ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІНИ ДОКУМЕНТИ Юридичні особи надають наступні документи: 1. виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію; 2. довідка статистичного управління; 3. статут; 4. повідомлення районного відділення Пенсійного фонду України; 5. довідка про взяття на облік платника податків (форма 4-ОПП); 6. свідоцтво платника податку на додану вартість; 7. документ на особу, яка буде підписувати статут (довіреність та протокол); 8. кругла печатка.

НЕОБХІДНА ОСОБИСТА ПРИСУТНІСТЬ УЧАСНИКА При реєстрації зміни присутність учасників необхідна до трьох разів: 1. при знайомстві та узгодженні технічного завдання для реєстрації зміни юридичної адреси; 2. у нотаріуса для підписання та завірення статутних документів, видачі довіреності; 3. на підписанні протоколів, заяв, довіреності. РЕЗУЛЬТАТ По завершенню процедури реєстрації зміни замовник отримує папку реєстраційних документів, що включає: 1. протокол про зміну юридичної адреси; 2. статут у новій редакції; 3. виписку з Єдиного державного реєстру; 4. оновлену довідку управління статистики; 5. оновлене повідомлення районного відділення Пенсійного фонду України; 6. оновлену довідку про взяття на облік платника податків (форма 4-ОПП); 7. оновлену круглу печатку.

This entry was posted in Info. Bookmark the permalink.